loading...

دانلود آهنگ های غمگین ،احساسی و عاشقانه

آهنگ سرطان از پویا یو استار و ارتین جی کت , متن آهنگ سرطان از پویا یو استار و ارتین جی کت , تکست آهنگ سرطان از پویا یو استار و ارتین جی کت , آهنگ شبیه تو رو ند

 

دانلودآهنگ سرطان از پویا یو استار و ارتین جی کت

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید


 

شبیه تو رو ندیدم که بهم بگه عزیزم
ولی ته قصه بره و بده فریبم
تو چشمام بازم اشک بشه جمع
واسه دیدن چشاشه پره درد دلم
همه چیمو بهش تکیه کنم
با کسی باشم که باش شبیه خودم
ولی حیف که دیگه غریبه شده ومن
پر شده از غریبه دورم
چرا دور ر شدی از من از من تو کور شدی 
از من ندیدی چقدر من به تو خوبی کردم یه درد تو مغزم 
مث سرطان شدی واسه من
که میشکونه منو هر لحظه دائما
پیش تو پیش خاطرتمون
پیش وقتایی که تو فقط بودی واسه من

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

دانلود آهنگ با لینک کمکی

برچسب ها آهنگ سرطان از پویا یو استار و ارتین جی کت , متن آهنگ سرطان از پویا یو استار و ارتین جی کت , تکست آهنگ سرطان از پویا یو استار و ارتین جی کت , آهنگ شبیه تو رو ندیدم که بهم بگه عزیزم , دانلود رایگان شبیه تو رو ندیدم که بهم بگه عزیزم , دانلود آهنگ شبیه تو رو ندیدم که بهم بگه عزیزم , آهنگ شبیه تو رو ندیدم که بهم بگه عزیزم ولی ته قصه بره و بده فریبم تو چشمام بازم اشک بشه جمع واسه دیدن چشاشه پره د , آهنگ تو چشمام بازم اشک بشه جمع واسه دیدن چشاشه پره درد دلم همه چیمو بهش تکیه کنم با کسی باشم که باش شبیه خودم , آهنگولی حیف که دیگه غریبه شده ومن پر شده از غریبه دورم چرا دور ر شدی از من از من تو کور شدی از من ندیدی چقدر من به , آهنگ مث سرطان شدی واسه من که میشکونه منو هر لحظه دائما پیش تو پیش خاطرتمون پیش وقتایی که تو فقط بودی واسه من , دانلودآهنگ دیس لاو95 , دانلود آهنگ رپ95 , دانلود بهترین آهنگ رپ95 , دنلود آهنگ دیس لاو95 , دیس لاو , فول البوم پویا یو استار , تمام آهنگهای پویا یو استار , آهنگ پویا یو استار و ارتین جی کت , سرطان پویا یو استار , سایت حس لاو ,
محمد بازدید : 3306 شنبه 23 مرداد 1395 زمان : 19:27 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی