loading...

دانلود آهنگ های غمگین ،احساسی و عاشقانه

دانلود اهنگ صدای تو لالایی میشه تو گوش من,تو تنهایی هاتو بزار رو دوش من,تو تنهاییاتو بزار رو دوش من صدای تو لالایی میشه تو گوش من,دانلود اهنگ شاهین صدای تو لالا

آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی صدای تو لالایی میشه تو گوش من+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

دانلود اهنگ صدای تو لالایی میشه تو گوش من

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود اهنگ صدای تو لالایی میشه تو گوش من

 

اونقد قلبم قبره که راز تو توش دفن(ه)

 نفس حبس و ترس ممتد هست پس

تو تنهایی هاتو بذار رو دوش من

صدای تو لالایی میشه تو گوش من

تو شاهد شب و تب و تاب منی

تو شب نارفیقی تو مهتاب منی

کدوم لیلی مثل تو مجنون بود

مجنون تویی تویی علت وجود

تو اون کوهی که باد به تو تکیه کرد

با اسم تو تفسیر شده واژه ی درد

قد قامت صلوة اگه رو لبمه

به حرمت حضور تو بی واهمه

 

 

دانلود با لینک مستقیم

درباره مداحی ,
محمد بازدید : 59185 دوشنبه 19 مهر 1395 زمان : 11:52 نظرات (1)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط negiwn در تاریخ 1396/07/08 و 7:52 دقیقه ارسال شده است

عا???ع حرف ?دارع*-*


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی