loading...

دانلود آهنگ های غمگین ،احساسی و عاشقانه

آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی تنم لشه مثل بیگ بنگم+متن آهنگ پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید     برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنیدرو پاهات وایمیسی سیگار نخ به نخ روشن بازی زندگی

آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی تنم لشه مثل بیگ بنگم+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

 

دانلود آهنگ تنم لشه مثل بیگ بنگم

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

رو پاهات وایمیسی سیگار نخ به نخ روشن بازی زندگی روشن

انگار اونجا شلوغ صدای ادما سرود بود گیچ  گیج ور تو خون اونجا برام

طلوع بود تنم افتاد زخم شدم از زندگی سرد شدم من اینارو میفهم

تنم لش مثه بیگ بنگم حشیشو ترا واچ لنگم

چشام گود دور برگن دوساعت به یه ربع برگشتن

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

محمد بازدید : 3779 سه شنبه 30 آذر 1395 زمان : 9:56 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی