loading...

دانلود آهنگ های غمگین ،احساسی و عاشقانه

دانلود آهنگ عشق من از سینا شعبانخانی

آهنگ فوق العاده زیبا وشنیدنی احساسی و عاشقانه  عشق من از سینا شعبانخانی+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید


دلم بی تو می گیره نمی تونه طاقت بیاره
چشمای من بدونِ تو مثلِ ابرِ بهار می باره
نمی تونم بگم حس و حالِ قلبِ شکستم و
ببین حالِ منو که بدونِ تو خراب و خستم و
اگه با من بمونی دور بشی از نامهربونی
نذاری بری و قدرِ دلِ منو بدونی
منم برات می میرم تا آخرش تا دنیا دنیاست
تو کنارم بمون عشقم زندگی با تو مثلِ یه رویاست

عشقِ من به من بگو که برمی گردی دوباره
آره که دلم بی تو آروم نداره
کارِ من تمومه وقتی که نباشی بی تو تنهام

عشقِ من به من بگو که برمی گردی دوباره
آره که دلم بی تو آروم نداره
کارِ من تمومه وقتی که نباشی بی تو تنهام

عشقِ من وقتی تو نیستی من بی تو تنهام
می میرم عشقِ من اگه نباشی
غرقِ تو غم هام می میرم
می میرم

عشقِ من به من بگو که برمی گردی دوباره
آره که دلم بی تو آروم نداره
کارِ من تمومه وقتی که نباشی بی تو تنهام

عشقِ من به من بگو که برمی گردی دوباره
آره که دلم بی تو آروم نداره
کارِ من تمومه وقتی که نباشی بی تو تنهام

عشقِ من به من بگو که برمی گردی دوباره
آره که دلم بی تو آروم نداره
کارِ من تمومه وقتی که نباشی بی تو تنهام

عشقِ من به من بگو که برمی گردی دوباره
آره که دلم بی تو آروم نداره

کارِ من تمومه وقتی که نباشی بی تو تنهام

 

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

دانلود آهنگ با لینک کمکی

محمد بازدید : 452 چهارشنبه 09 تیر 1395 زمان : 4:30 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی