loading...

دانلود آهنگ های غمگین ،احساسی و عاشقانه

دانلود آهنگ ساده بودم از پیمان آیلر و مریم زد آی و علی تایتان

آهنگ غمگین و سوزناک ساده بودم از پیمان آیلر و مریم زد آی و علی تایتان (دیس لاو)+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دستات رو دستش من خیره به فندک روشن
اون روزامون کوشن که میگفتی
اگه از پیشم بری برات مشکی میپوشم
حالم خرابه بدجوری زدی به اوقاتم
کجاس اون عشقی که میگفت باهاتم
اما خط های رو دستم شد اول اسم تو
دستام سرده دادی به کی دستاتو
دادی به کی لعنتی من که زندگیمو دادم
گفتم با کسی نریا ولی آمارتو دادن
گفتم میزنما گفتی به درک بزن
الان زیر خاکم میگی پاشو حرف بزن
به خاک مرده هات خواستم دنیات نباشه
مگه باهات بد بودم که تو اینطوری بری
من نگران تو ولی تو لبات رو لباشه
چطور دلت اومد اشکامو نشونش بدی
باهات خیلی خوبه اون قدیما میگفتی بیزارم از آدم غریبه
حالا همون غریبه ها سر رو شونت میذارن
چقدر بهم میگفتی از سرمم زیادی
حالا واسه رفتنت چرا بهونه میاری
حرف حق تلخه میگفتی بهت نمیخورم
حالا بودن با تو واسه من پس رفته
هه حالا بودن با تو واسه من پس رفته

زدم سلامتی که نگی بد بود
این دفه دنبال تو یه دنیا حرف بود
زدم سلامتی که بدونی خیلی میخواستمت عشق تو کم بود
اینجوری نگام نکن دلم میگیره
دلی که برای تو هنوز میمیره
همه ی دنیای تو دستای من بود
الان نیستمو اون دستاتو میگیره

خودم بالو پرت دادم با کیا پریدی
چشات کور بود اون همه خوبیمو ندیدی
اون اولا میگفتی دردت به سرم
حالاچی شده که میگی من برات دردسرم
باشه سردرد نمیشم تو بمونو عشقات
ولی یادت باشه اونی که خرجت میکنه
فکر خودت نیست حالا پولاتو بشمار
از اولش نداشتی لیاقت منو
کلی دردداشتم کسی ندید درد منو
حالا برگشتی میگی برام خاطرت عزیزه
ببین صحبت میکنی با من آبروت نریزه
یاد گذشته افتادم که این حرفارو گفتی
باید با چشمام ببینم که به پام بیفتی
ولی ازت نمیگذرم چون بد زدی به من
رفتی ولی خاطرات هست توی دلم
(موزیکُ تکست دات آی آر)
زدم سلامتی که نگی بد بود
این دفه دنبال تو یه دنیا حرف بود
زدم سلامتی که بدونی خیلی میخواستمت عشق تو کم بود
اینجوری نگام نکن دلم میگیره
دلی که برای تو هنوز میمیره
همه ی دنیای تو دستای من بود
الان نیستمو اون دستاتو میگیره

 

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم


دانلود آهنگ با لینک کمکی

محمد بازدید : 996 جمعه 11 تیر 1395 زمان : 2:14 نظرات (1)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mahan در تاریخ 1395/04/11 و 2:35 دقیقه ارسال شده است

o,fi
پاسخ : من که متوجه نشدم چی فرمودید.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی