loading...

دانلود آهنگ های غمگین ،احساسی و عاشقانه

دلم گرفته آسمون ازمحمدرضا کازرونی , آهنگ دلم گرفته آسمون ازمحمدرضا کازرونی , متن آهنگ دلم گرفته آسمون ازمحمدرضا کازرونی , دانلود آهنگ غمگین , دانلود آهنگ قدیمی

آهنگ  غمگین احساسی وعاشقانه دلم گرفته اسمون  از محمدرضا کازرونی+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

 

 

برای دانلود اهنگ به ادمه مطلب مراجعه کنید...

 دلم گرفته آسمون نمیتونم گریه کنم شکنجه میشم از خودم نمیتونم شکوه کنم

انگاری کوه غصه ها رو شونه ی من اومده

آخ داره باورم میشه خنده به ما نیومده خنده به ما نیومده

دلم گرفته آسمون از خودتم خسته ترم

تو روزگار بی کسی یه عمره که دربدرم

دلم گرفته آسمون از خودتم خسته ترم

تو روزگار بی کسی یه عمره که دربدرم

حتی صدای نفسم میگه که توی قفسم

من واسه آتیش زدنت یه کوله بار شب بسم

 دلم گرفته آسمون یه کم منو حوصله کن

مگو که از این روزگار یخورده کمتر گله کن

منو به بازی میگیرن عقربه های ساعتم

برگه ی تقویم میکنه لحظه به لحظه لعنتم

آهای زمین یه لحظه تو نفس نزن

نچرخ تا آروم بگیره یه آدم شکسته تن

آهــــای زمیـــــن یـــه لحظــــه تـــو نفــــس نــــزن

نچرخ تا آروم بگیره یه آدم شکسته تن

 

 دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

 

 

 دانلود اهنگ با لینک کمکی

محمد بازدید : 440 جمعه 31 اردیبهشت 1395 زمان : 11:47 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی