loading...

دانلود آهنگ های غمگین ،احساسی و عاشقانه

آهنگ فوق العاده احساسی و  عاشقانه  میمیرم نباشی ( میدونی که بی تو میمیرم نباشی ) ازحامد+متن آهنگ پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید   برای دانلود اهنگ به ادمه مطلب مراجعه کنی

آهنگ فوق العاده احساسی و  عاشقانه  میمیرم نباشی ( میدونی که بی تو میمیرم نباشی ) ازحامد+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

 

برای دانلود اهنگ به ادمه مطلب مراجعه کنید...

میدونی که بی تو میمیرم نباشی

اگر با کسی دیگه ای آشنا شی

من جز تو که دیگه کسی را ندارم

میمیرم اگه یه روز از من جدا شی

تو دست های عاشق تو جون میگیره آرزوهای من

واسه چشم های ناز تو میمیره تو آس چشمهای من

بی تو میمیرم میدونی یا نه

گل من باشی می تونی یا نه

بی تو میمیرم میدونی که بی تو میمیرم

میدونی که بی تو میمیرم نباشی

اگه با کسی دیگه ای اشنا شی

من جز تو که کسی رو ندارم

  

میمیرم اگه یه روز از من جدا شی

میدونی که برا تو من بی قرارم

فکری به جز چشمهای خیست ندارم

تو مثل خورشیدی میمونی واسه ی من

نباشی سیاه میشه روزگارم

میدونی که بی تو میمیرم نباشی

اگه با کسی دیگه ای اشنا شی

من جز تو که کسی رو ندارم

میمیرم اگه یه روز از من جدا شی

میدونی که برا تو من بی قرارم

فکری به جز چشمهای خیست ندارم

تو مثل خورشیدی میمونی واسه ی من

نباشی سیاه میشه روزگارم

عاشق نبودی که ببینی چی کشیدم از این تنهایی

نمیدونی تو چه سخته برام بی فردایی

واسه قلب من میمونی یا نه

بی تو میمیرم میدونی یا نه 

واسه قلب من میمونی یا نه

میدونی که بی تو میمیرم ..

میدونی که بی تو میمیرم نباشی

اگه با کسی دیگه ای آشنا شی

من جز تو که کسی رو ندارم

میمیرم اگه یه روز از من جدا شی

میدونی که برا تو من بی قرارم

فکری به جز چشمهای خیست ندارم

تو مثل خورشیدی میمونی واسه ی من

نباشی سیاه میشه روزگارم


 دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

 دانلود اهنگ با لینک کمکی

 

 

محمد بازدید : 2670 جمعه 31 اردیبهشت 1395 زمان : 22:03 نظرات (1)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط news در تاریخ 1395/10/05 و 10:18 دقیقه ارسال شده است

سایت مسلم پرس

اهداف اصلی این سایت اطلاع رسانی از آخرین وضعیت مسلمانان جهان، نشان دادن چهره حقیقی اسلام ، انعکاس فرمایشات پیامبر اسلام محمد مصطفی (ص)، شریعت و احکام اسلامی می باشد که متاسفانه امروزه به چهره ای سرشار از اکاذیب و ریای غرب و گاه ضد انسانی تبدیل شده است.

در این دنیای فریبنده،غرب، پیامبر رحمت را پیامبر خشونت و دین اسلام را دینی خشن و ضد اخلاقی معرفی می کند.شایان ذکر است این سایت، بیان نقطه نظرات مشترک اسلام را با دیگر ادیان الهی بر عهده دارد که این مهم بی شک می تواند انسان های موحد را در سرتاسر جهان به یکدیگر نزدیک تر کند.

سایت مسلم پرس پیام آور صلح و دوستی به همه مردم جهان است. مودت و دوستی را ترویج ، و به مبارزه با ظلم و استکبار می پردازد همانگونه که برای هیچ فردی پذیرفتنی نیست .


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی