loading...

دانلود آهنگ های غمگین ،احساسی و عاشقانه

موزیک ویدو عاشقانه احساسی و غمگین شبیه تو رو ندیدم که بهم بگه عزیزم+متن آهنگ پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید   برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید   شبیه تو رو ندیدم که بهم بگه عزیزم

موزیک ویدو عاشقانه احساسی و غمگین شبیه تو رو ندیدم که بهم بگه عزیزم+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

دانلود موزیک ویدو شبیه تو رو ندیدم که بهم بگه عزیزم

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود موزیک ویدو شبیه تو رو ندیدم که بهم بگه عزیزم

 

شبیه تو رو ندیدم که بهم بگه عزیزم
ولی ته قصه بره و بده فریبم
تو چشمام بازم اشک بشه جمع
واسه دیدن چشاشه پره درد دلم
همه چیمو بهش تکیه کنم
با کسی باشم که باش شبیه خودم
ولی حیف که دیگه غریبه شده ومن
پر شده از غریبه دورم
چرا دور ر شدی از من از من تو کور شدی 
از من ندیدی چقدر من به تو خوبی کردم یه درد تو مغزم 
مث سرطان شدی واسه من
که میشکونه منو هر لحظه دائما
پیش تو پیش خاطرتمون
پیش وقتایی که تو فقط بودی واسه من

 

 

دانلود با لینک متسقیم

برچسب ها دانلود اهنگ شبیه تورو ندیدم از امیر قیامت , دانلود آهنگ سرطان پویا یو استار , دانلود اهنگ شبیه تو رو ندیدم که بهم بگه عزیزم از امیر قیامت , دانلود اهنگ شبیه تورو ندیدم که بهم بگه عزیزم از امیر قیامت , امیر قیامت شبیه تورو ندیدم , دانلود آهنگ شبیه تورو ندیدم که بهم بگه عزیزم , دانلود آهنگ شبیه تورو ندیدم از امیر قیامت , دانلود اهنگ امیر قیامت شبیه تو ندیدم , آهنگ مث سرطان شدی واسه من , آهنگ ولی ته قصه بره و بده فریبم تو چشمام بازم اشک بشه جمع واسه دیدن چشاشه پره درد دلم همه چیمو بهش تکیه کنم با کس , آهنگ چرا دور ر شدی از من از من تو کور شدی از من ندیدی چقدر من به تو خوبی کردم یه درد تو مغزم , آهنگکه میشکونه منو هر لحظه دائما پیش تو پیش خاطرتمون پیش وقتایی که تو فقط بودی واسه من , دانلود رایگان شبیه تو رو ندیدم که بهم بگه عزیزم , سایت دیس لاو , دیس لاو , دیس لاو غمگین , دیس لاو96 , آهنگ دیس لاو96 , دانلود موزیک دیس لاو , امیر قیامت شبیه تو رو ندیدم ,
محمد بازدید : 454 پنجشنبه 08 مهر 1395 زمان : 1:26 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی