loading...

دانلود آهنگ های غمگین ،احساسی و عاشقانه

آهنگ هنوزم در پی اونم از شهرام صولتی , متن آهنگ هنوزم در پی اونم از شهرام صولتی , دانلود آهنگ غمگین , دانلود آهنگ عاشقانه , دانلود آهنگ قدیمی , دانلود آهنگ احسا

آهنگ غمگین احساسی و  فراموش نشدنی هنوزم در پی اونم ( احساس ) +متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما این آهنگ قدیمی رو دانلود کنید

 

برای دانلود اهنگ به ادمه مطلب مراجعه کنید


هنوزم در پی اونم ، که میشه عاشقش باشم

مثل دریای من باشه ، منم چون قایقش باشم

هنوزم در پی اونم که میشه عاشقش باشم

مثل دریای من باشه منم چون قایقش باشم

هنوزم در پی اونم که عمری  مرحمم باشه

شریک خنده و شادی رفیق ماتمم باشه

هنوزم درپی اونم که عشقش سادگی باشه

نگاه های پراز مهرش پناه  خستگیم باشه

میگن جوینده یابنده است ولی پاهای من خسته است

من حتی با همین پاها میرم تا حدی که جا هست

هنوزم در پی  اونم که اشکام و روی گونم

با اون دستای  پرمهرش  کنه پاک و بگه جونم

بگه جونم نکن گریه منم اینجام بزار دستا تو تو دستام

تو احساس  من و میخوای منم ای وای تو رو میخوام

هنوزم در پی  اونم که اشکام و روی گونم

با اون دستای  پرمهرش  کنه پاک و بگه جونم

بگه جونم نکن گریه منم اینجام بزار دستا تو تو دستام

تو احساس  من و میخوای منم ای وای تو رو میخوام

خدایا عشق  من پاکه  درسته عشقی از خاکه

منم اون عاشق  خاکی  که ازعشق  تو دل چاکه

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

 

دانلود آهنگ با لینک کمکی


محمد بازدید : 615 جمعه 07 خرداد 1395 زمان : 1:13 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی