loading...

دانلود آهنگ های غمگین ،احساسی و عاشقانه

آهنگ فوق العاده زیبا شنیدنی احساسی عاشقانه و غمگین باور کن که جز تو هیچکسی برای قلب من شبیه تو نبود+متن آهنگ پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید تو اینترنت نیست آهنگ کمیابی است(ناشناس)   برای دا

آهنگ فوق العاده زیبا شنیدنی احساسی عاشقانه و غمگین باور کن که جز تو هیچکسی برای قلب من شبیه تو نبود+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

تو اینترنت نیست آهنگ کمیابی است(ناشناس)

دانلود آهنگ باور کن که جز تو هیچکسی برای قلب من شبیه تو نبود

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

 

دانلود آهنگ باور کن که جز تو هیچکسی برای قلب من شبیه تو نبود

 باور کن که جز تو هیچکسی برای قلب من شبیه تو نبود
باور کن که تو ترانه هام تو حس و حال من جز اسم تو نبود

داغونم از این شب های سرد از این که زندگی منو دیونه کرد

باور کن که بی تو حس درد  از لحظه های من دیگه نمیشه ترک

از این که تنهاشم

دلگیر میمیرم از این که با عشقت درگیرم میمیرم
با اینکه قلب تو برام پر نمیزنه تو رفتی خاطرت هنوز   تو ذهنمه

التماس من برات تاثیری نداشت

چظور دلت آمد که منو جا گذاشت

باور کن ساده خط زدی احساس عاشق منو رفتی من چه زجه ها زدم

که قلبم رو ساده رز نکن

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

دانلو د آهنگ با لینک کمکی

 

 

محمد بازدید : 346 چهارشنبه 01 دی 1395 زمان : 14:45 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی