loading...

دانلود آهنگ های غمگین ،احساسی و عاشقانه

: آهنگ مهلت از مسعود مهرابی , متن آهنگ مهلت از مسعود مهرابی , کد پیشواز آهنگ مهلت از مسعود مهرابی , دانلود آهنگ غمگین , دانلود آهنگ عاشقانه , دانلود آهنگ قدیمی

آهنگ احساسی و عاشقانه مسعود مهرابی بنام مهلت+ متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

دیگه ندارم طاقتی دیگه نمونده فرصتی

بذار یه کم نگات کنم  شاید نباشه مهلتی

بذار که آخرین نفس  با دل خوش رهات کنم 

برو به راه جاده ها شاید بشه نگات کنم

شاید بشه یه بار دیگه تو رو توآغوش بگیرم

به من بگی دوست دارم جلوی چشمات بمیرم

سر روی شونت بذارم پار روی قلبم نذاری

اشک تو چشات حلقه بشه به من بگی دوسم داری

اما همش خیاله که  تو رو  دوباره ببینم

اگر که پیشم نباشی تو اوج غربت بمیرم

اگه یه روز تنها شدی چشمات به جاده ها ندوز

بدون یکی منتظره یکی دوست داره هنوز 

شاید بشه یه بار دیگه تو رو توآغوش بگیرم

به من بگی دوست دارم جلوی چشمات بمیرم

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 


 

دانلود آهنگ با لینک کمکی

محمد بازدید : 511 سه شنبه 11 خرداد 1395 زمان : 23:17 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی