loading...

دانلود آهنگ های غمگین ،احساسی و عاشقانه

دانلود آهنگ غمگین , دانلود آهنگ عاشقانه , دانلود آهنگ احساسی , دانلود آهنگ قدیمی , دانلود آهنگ زیبا , دانلود آهنگ سوزناک , دانلود آهنگ باصدای زن , دانلود /اهنگ

آهنگ فوق العاده زیبا وشنیدنی مثل تموم دنیا حال منم خرابه+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

دانلود آهنگ مثل تموم دنیا حال منم خرابه

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید


مثل تموم عالم حال منم خراب خرابه خرابه خرابه

مثل تموم مهتاب بخت منم تو خوابه تو خوابه تو خوابه

سنگ صبورم اینجا طاقتم غم نداره نداره نداره

طاقت این که پیشش گریه کنم ندراه نداره نداره

حالی واسم نمونده / دنیا برام سرابه

داد میزنم که ساقی میخونه بی***

یادی نکردی از من این رسم رفاقتی نیست

مشکی برام نریختی عشقو و صداقتی

دشمن راه دورم درد دلم زیاده

جاده به جز جدایی هیچی به من نداد

مثل تموم عالم حال منم خراب خرابه خرابه خرابه

مثل تموم مهتاب بخت منم تو خوابه تو خوابه تو خوابه

سنگ صبورم اینجا طاقتم غم نداره نداره نداره

طاقت این که پیشش گریه کنم ندراه نداره نداره

حالی واسم نمونده / دنیا برام سرابه

داد میزنم که ساقی میخونه***

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

دانلود آهنگ با لینک کمکی

 

محمد بازدید : 397 دوشنبه 17 خرداد 1395 زمان : 14:52 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی