loading...

دانلود آهنگ های غمگین ،احساسی و عاشقانه

آهنگ میلاد پتسی و عماد اس پی وان بنام جوون رفتم , متن آهنگ میلاد پتسی و عماد اس پی وان بنام جوون رفتم , کد پیشواز آهنگ میلاد پتسی و عماد اس پی وان بنام جوون رف

آهنگ فوق العاده غمگین و احساسی میلاد پتسی و عماد اس پی وان بنام جوون رفتم+متن  آهنگ
*پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید*

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

من به هوای دیدنش عمری نفس کشیدم
بگید به عشقم که دیگه به آخرش رسیدم
بهش بگین به اونی که نمونده باهام
بهش بگین عشقش شده جوون ناکام
جوون ناکام شدم رفت
به اسمت قسم که تو بودی نفسم
حالا با خیال راحت عشقتو کفن کن
این نبود حقم
این نبود حقم ندیدمت قبل رفتن
راستی بیا جشن هفتم
سرت به سنگ خورد ولی به سنگ قبرم...
گریه نکن ببین پر درد شده روحم
چقدر سختی کشیدم تازه مرد شده بودم
 
جوون ناکام شدم رفــت
به اسمت قسم که تو بودی نفسم
من پای عشق تو جوونیمو دادم 
تو چی میدونی ازم؟
تو چی میدونی ببین تنم پر خطِ
دیگه نیستم شبا بیام پشت خطت
تو هم اگه دلت تنگ شد عکسامو بغل کن
حالا با خیال راحت عشقتو کفن کن
گفتی همیشه میمونی قبول کردم
خواستم پای هم پیر شیم ولی جوون رفتم
رمان مشکی گوشه ی همون عکسم
که تو انداختی ازم این نبود حقم
این نبود حقم.....
ندیدمت قبل رفتن 
راستی بی معرفت بیا واسه جشن هفتم
گریه نکن دیگه داغدار شدی
سرت به سنگ خورد ولی سنگ قبرم
 
دانلود آهنگ با لینک مستقیم
 
 

محمد بازدید : 378 شنبه 22 خرداد 1395 زمان : 0:49 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی