loading...

دانلود آهنگ های غمگین ،احساسی و عاشقانه

دانلود آهنگ زجر جدایی از پویا بیاتی

آهنگ فوق العاده زیبا احساسی عاشقانه و غمگین آهنگ زجر جدایی از پویا بیاتی+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

گفتی : برم؟! گفتم: چرا؟ گفتی پریــشونی بـسه
گفتی یکی دل تنـگـمه خیـلی برام دلواپــسه
گفتی : بـــرم؟ گفتـــم: برو. اما نگفـتــم تا ابد
با رفتــنــت تویی چشام اشک جایی حلقه بست

***

تنهام خیــالت پیــشمه زخــم دلـه درویشمه
هر جا بــسوزم خاطـرت خاکســتـر آتیــــشمه

تنهام خیـــــالت پیــــشمه زخـــم دلــه درویشمه
هر جا بــسوزم خاطـرت خاکســتــر آتیـــــشمه

***

بی شعله میسوزم ولـی ای عشق خاموشـم مکن
با من بمان با من بــمــان هرگز فراموشـم مکن
من قلب چاقو خورده ام من زنده هم من مرده ام
با بــودنت گل کرده ام با رفتـنـت پـــژمورده ام

تنهام خیـالت پیــــشمه زخـــم دلــه درویشمه
هر جا بــسوزم خاطـرت خاکســتــر آتیـــــشمه

تنهام خیـــــالت پیـشمه زخـــم دلــه درویشمه
هر جا بــسوزم خاطـرت خاکســتـر آتیـــــشمه

 

 

دانلود اهنگ با لینک کمکی

 

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

محمد بازدید : 397 یکشنبه 23 خرداد 1395 زمان : 4:21 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی