loading...

دانلود آهنگ های غمگین ،احساسی و عاشقانه

دانلودآهنگ هیشکی مثل من نمیشه از سعید اسکندری

آهنگ بسیار زیبای سعید اسکندری به نام هیشکی مثل من نمیشه+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

 

 برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید


دنبال تو میگردم اخه کجایی ---- بیا برگرد دیگه بسته جدایی

 

دنبال تو میگردم بغضم گرفته ---- منو گم کردیو یاد تو رفته

 

دنبال تو باید کجا بگردم ---- تو ببین خالیه این دستای سردم

 

دنبال تو میگردم ---- گریم گرفته

 

بگو منو یادته ---- یادت نرفته

ندیدی منم اینجا دل نگرونم ---- نه نزار منم اینجا تنها بمونم

 

نه نگو به من که تو بی وفایی ---- بی تو اینجا نه نمی مونم

 

نه نگو عزیز من ---- دستامو ول کن

 

پشیمونم پشیمونم ---- منو باور کن

 

هیچشکی مثل من نمیشه یه روز میفهمی ---- باورم کن منو باورم کن

 

دنبال تو میگردم اخه کجایی ---- بیا برگرد دیگه بسه جدایی

 

دنبال تو میگردم بغضم گرفته ---- منو گم کردیو یاد تو رفته

 

حالا که عاشقم تنهام میزاری ---- حالا که دوست دارم دوسم نداری

 

لعنت به تو خداییش ---- من پشیمونم

 

پشیمونم دوست دارم تنها بمونم

 

ندیدی منم اینجا دل نگرونم ---- نه نزار منم اینجا تنها بمونم

 

نه نگو به من که تو بی وفایی ---- بی تو اینجا نه نمی مونم

 

نه نگو عزیز من دستامو ول کن ---- پشیمونم پشیمونم منو باور کن

 

هیشکی مثل من واست گریه نکرده ---- نه نکرده ببین دستام چه سرده

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

 

 دانلود آهنگ با لینک کمکی


محمد بازدید : 459 سه شنبه 25 خرداد 1395 زمان : 2:36 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی