loading...

دانلود آهنگ های غمگین ،احساسی و عاشقانه

دانلود آهنگ دلم گرفته عباس قمری

آهنگ عاشقانه و غمگین احساسی  دلم گرفته عباس قمری+متن آهنگ

پیشنهاد میبکنم حتما دانلود کنید

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دلم گرفته اروم نداره

تو رو میخواد  عشق من دوباره

از دوری تو داره می باره

این دل خستم کم نمیاره

دلم شکسته دل به تو بسته

دل به تو بسته

شراب عشقو نخورده مسته

نخورده مسته

اگه نمونی تنهاش بزاری

عاشقت دیگه چشاشو بسته

دل دیوونه داره بهونه

نا مهربونی کار زمونه

خدا می دونه

دل ویرونه عاشق می مونه

این رسممونه

دلم شکسته دل به تو بسته

دل به تو بسته

شراب عشقو نخورده مسته

نخورده مسته

اگه نمونی تنهاش بزاری

عاشقت دیگه چشاشو بسته

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

دانلود آهنگ با لینک کمکی

محمد بازدید : 1333 پنجشنبه 27 خرداد 1395 زمان : 21:13 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی