loading...

دانلود آهنگ های غمگین ،احساسی و عاشقانه

دانلودآهنگ رویای قصه های من ازفرهاد نه قصر

آهنگ فوق العاده زیبا احساسی عاشقانه و غمگین رویای قصه های من ازفرهاد نه قصر+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

دانلودآهنگ رویای قصه های من ازفرهاد نه قصر

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

رویای قصه های من با من بمون همیشه 

عزیز لحظه های من بدونه تو نمیشه

اگه از من تو بپرسی  هنوزم عاشقت هستم 

من تمومه زندگیمو به چشمای تو بستم

عشق من تو تو تــــــو عشق من تـــــو

ب تو بودن یعنی مردن برای من من من

دوباره تو تو تــــو  دوباره تو تو تو

بی تو بودن خیلی سخته برای من من من

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

دانلود آهنگ با لینک کمکی

محمد بازدید : 1183 جمعه 28 خرداد 1395 زمان : 4:34 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی