loading...

دانلود آهنگ های غمگین ،احساسی و عاشقانه

دانلود آهنگ جنگل چشمات از سیاوش سهراب

آهنگ فوق العاده زیبا احساسی عاشقانه و غمگین جنگل چشمات از سیاوش سهراب+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید


چه بي ريا آمدم به قلب عاشق تو
باورم شد حرف‌هاي به ظاهر صادق تو
چه پر غرور مي روي از اين دل شکسته
انگار عهدي نبستي با اين عاشق خسته
جنگل چشمات هواش چه سرده، هر نگاه تو حديث درده
رفتنت ديگه شده مسلم ، اما دل هنوز باور نکرده
نکنه رنجيدي از من ، بگو تقصيرم چيه
يا که دل به ديگري دادي ، بگو اون کيه
نکنه که از حقيقت ، تو مي خواي فرار کني
بري و يک بار ديگه ، منو بي قرار کني
جنگل چشمات هواش چه سرده ، هر نگاه تو حديث درده
رفتنت ديگه شده مسلم ، اما دل هنوز باور نکرده
به اون شقايقي که مست عشقه
از تو جدا شدن شکست عشقه
من با وفا بودم ، با من جفا کردي
تنها خدا داند با دل چه ها کردي
شرمنده ام از دل ، از عشق بي حاصل
جنگل چشمات هواش چه سرده ، هر نگاه تو حديث درده
رفتنت ديگه شده مسلم ، اما دل هنوز باور نکرده

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

دانلود آهنگ با لینک کمکی

محمد بازدید : 536 شنبه 29 خرداد 1395 زمان : 0:45 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی