loading...

دانلود آهنگ های غمگین ،احساسی و عاشقانه

دانلود آهنگ کاشکی عشق دیروز هنوز میون ما بود

آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی کاشکی عشق دیروز هنوز میون ما بود+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

کاشکی عشق دیروز هنوز میون ما بود

واسه من توی قلبت هنوز یه ذره جا بود

میخوای تنهام بذاری با این دل دیوونه

میگی سیری از من به صدهزار بهونه

من دوستت دارم . عاشقتم . اینجوری آزارم نده جواب رد به این قلب گرفتارم نده

من دوستت دارم . عاشقتم . اینجوری آزارم نده

جواب رد به این قلب گرفتارم نده

نگو تمومه عمر آشنایی

نگو رسیده لحظه جدایی

قسم به اون خدایی که میپرستی دار و ندار این زن . فقط تو هستی

کاشکی از اول من میدونستم معنی حرفایی که میگی نمیدونی

برای قلب ساده خوش باور من مثل هوسهای جوونی

نمیمونی من دوستت دارم . عاشقتم . اینجوری آزارم نده

جواب رد به این قلب گرفتارم نده

من دوستت دارم . عاشقتم . اینجوری آزارم نده

جواب رد به این قلب گرفتارم نده

نگو تمومه عمر آشنایی

نگو رسیده لحظه جدایی

قسم به اون خدایی که میپرستی

دار و ندار این زن . فقط تو هستی

کاشکی از اول من میدونستم معنی حرفایی که میگی

نمیدونی برای قلب ساده خوش باور من مثل هوسهای جوونی

نمیمونی من دوستت دارم . عاشقتم

اینجوری آزارم نده

جواب رد به این قلب گرفتارم نده

من دوستت دارم . عاشقتم

اینجوری آزارم نده جواب رد به این قلب گرفتارم نده

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

دانلود آهنگ با لینک کمکی


محمد بازدید : 1779 شنبه 05 تیر 1395 زمان : 23:19 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی