loading...

دانلود آهنگ های غمگین ،احساسی و عاشقانه

آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی غمگین احساسی و عاشقانه  تنها از مرتضی سرمدی+متن آهنگ پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید   برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید   تو کوچه های تاریک

آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی غمگین احساسی و عاشقانه  تنها از مرتضی سرمدی+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

دانلود آهنگ عاشق تنها از مرتضی سرمدی

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ عاشق تنها از مرتضی سرمدی

 

تو کوچه های تاریک زیر بارون و تگرگه

یه نفر بی کس و تنهاست تو دلش یه کوه درده

تو صداش بغض یه عشقه تو نگاش بارون اشکه

دلشو یکی شکسته  دستاشم خالی و سرده

من همون عاشق تنهام میون غبار غم ها

اون که ماه هر شبم بود رفته و تاریکه دنیام

ای دلیل موندن من رفتن تو مردن من

چشای ناز و قشنگت راز دل سپردن من

 

 

من همون ماهی تنگم که واسه تنگم بزرگم

تو همین روزا میفهمی که یه گوشه بی تو مردم

تو که مثل من نبودی ماهی دریایی بودی

زندگیم کابوس اما  تو برام رویایی بودی

وقتی نیستی بی قرارم  از نگات خاطره دارم

جز تو هیچکسو ندارم  به جنون کشیده کارم

من فقط یاد تو بودم شعر چشماتو سرودم

مثل یک برکه و رودم که به دریا نرسیدم

پر و بال من و بستی  با غریبه ها نشستی

من برات آئینه بودم سنگ شدی ما رو شکستی

تو که با من نمیمونی  با دل کی مهربونی

غزل دوست دارم رو حالا پیش کی میخونی ..

دکلمه

ای گل عاشق دلکم ای کلبه ی شاپرکم

بگو چی اومد به سرت تنها و بی کس دلکم

تو عاشقی وو خوب میدونم ولی چه فایده ای

تو روزگاری که همه عاشقیا پولکیه

کی میدونه عاشق کیه یا درد عاشقا چیه

ای گل عاشق دلکم ..

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

برچسب ها آهنگ عاشق تنها از مرتضی سرمدی , متن آهنگ عاشق تنها از مرتضی سرمدی , دانلود آهنگ غمگین , دانلود آهنگ غمگین قدیمی , دانلود آهنگ عاشقانه تنها , عاشق تنها , دانلود آهنگ غمگین96 , دانلود آهنگ گریه آور , دانلود آهنگ تنهایی , آهنگ تو کوچه های تاریک زیر بارون و تگرگه یه نفر بی کس و تنهاست تو دلش یه کوه درده تو صداش بغض یه عشقه تو نگاش با� , آهنگ من همون عاشق تنهام میون غبار غم ها اون که ماه هر شبم بود رفته و تاریکه دنیام ای دلیل موندن من رفتن تو مردن , آهنگ من همون ماهی تنگم که واسه تنگم بزرگم تو همین روزا میفهمی که یه گوشه بی تو مردم , آهنگ ای گل عاشق دلکم ای کلبه ی شاپرکم بگو چی اومد به سرت تنها و بی کس دلکم تو عاشقی وو خوب میدونم ولی چه فایده ا� , آهنگتو روزگاری که همه عاشقیا پولکیه کی میدونه عاشق کیه یا درد عاشقا چیه , آهنگتو کوچه های تاریک زیر بارون و تگرگه یه نفر بی کس و تنهاست تو دلش یه کوه درده , دانلود آهنگ سوزناک , دانلود آهنگ شکست عشقی , سایت حس لاو , دانلود آهنگ تنها ,
محمد بازدید : 365 چهارشنبه 07 مهر 1395 زمان : 10:34 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی