loading...

دانلود آهنگ های غمگین ،احساسی و عاشقانه

دانلود آهنگ آیه یاس از شهریار ابراهیمی

آهنگ فوق العاده زیبا سندینی احساسی عاشقانه و غمگین  آهنگ آیه یاس از شهریار ابراهیمی+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

سر هیچ و پوچ دوباره با دل من لج کردی

اومده بودم پیش روت کمی راتو کج کردی

سر و سنگین شدی با من حرفاتو حاشا کردی

واسه گذشتن از دلم بهونه پیدا کردی

 

میدونم زیر قرض دلم به چشمای تو باختم

میدونم تو اوج نا امیدی تورو شناختم

میخونم آخه رفتن تو واسم آیه یاسه

حکایت این دلم آره حکایت خود سیزده نحسه

 

میزنی تیر خلاصو با زبون بی زبونی

کاش میشد همین یه بارو نری و اینجا بمونی

میشم از جنس یه آینه وقتی تو بگذری از من

تو با آخرین نگاهت بزن این آینه رو بشکن

 

میدونم زیر قرض دلم به چشمای تو باختم

میدونم تو اوج نا امیدی تورو شناختم

میخونم آخه رفتن تو واسم آیه یاسه

حکایت این دلم آره حکایت خود سیزده نحسه

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

دانلود آهنگ با لیمک کمکی


محمد بازدید : 689 چهارشنبه 23 تیر 1395 زمان : 23:52 نظرات (1)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط خانم دکتر در تاریخ 1397/11/27 و 13:50 دقیقه ارسال شده است

سلام...خسته نباشید
ممنون از اهنگای خوبتون
روز بخیر


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی