loading...

دانلود آهنگ های غمگین ،احساسی و عاشقانه

دانلود آهنگ میدونم همش بهونه است خواننده ناشناس

آهنگ فوالعاده زیبا و شندینی میدونم همش بهونه است خواننده ناشناس+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتنا دانلود کنید

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

میدونم همش بهونست یه دروغ تازه داری

بذار دردامو بگم بت حالا که دوسم نداری

به سرم بلا آوردی منو از ریشه سوزوندی

تازه جون گرفته بودم رفتی و پیشم نموندی

آهنگ بهونه از خواننده خوش صدا

بذار این شبای آخر که برات ترانه میگم

بدونی که ضربه خوردم  حالا یه آدم دیگم

تو منو میخواستی اما به غریبه دل سپردی

تویی که دوسم نداشتی چرا آبرومو بردی

آهنگ بهونه از خواننده خوش صدا

میدونم دیگه نمیخوای عشقمو

آروم آروم دارم از یادت میرم

بخدا قسم میخوام اینو بدونی

بی تو و چشمای نازت میمیرم

آهنگ بهونه از خواننده خوش صدا

چطور دلت اومد قلبمو بشکنی بری

از پیش من..

مگه من نبودم که واست میمیردم

وقتی نبودی غم تو رو میخوردم

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

دانلود آهنگ با لینک کمکی

محمد بازدید : 486 یکشنبه 27 تیر 1395 زمان : 11:43 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی