loading...

دانلود آهنگ های غمگین ،احساسی و عاشقانه

آهنگ خداحافط از علیرضا روزگار , متن آهنگ خداحافط از علیرضا روزگار , کد پیشواز آهنگ خداحافط از علیرضا روزگار , سایت حس لاو , سایت بیتاب , دانلود آهنگ غمگین , دان

آهنگ غمگین و احساسی عاشقانه خداحافط از علیرضا روزگار +متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

نمیگم بت خداحافظ ازم ردشی به آسونی

به چی دلخوش کنم من بعد تو که پیشم نمیمونی

نمیگم بت خداحافظ که برگردی ز تصمیمت

غم و دادی به آغوشم خوشیهات باشه تقدیمت

بذار با حس دلتنگی فراموشت کنم دیگه

کنار هم نشد باشیم باید رد شیم ز همدیگه

نگاهت روبه روت باشه نبینه اشک چشمامو

نمیگم بت خداحافظ نمیذاره خدا تنهام

خداحافظ خداحافظ تمام خاطرات من

حرومت خاطرات تو حلالت خاطرات من

برو این بهتر راهه خدا پشت و پناه تو

همش تقصیر تقدیره نبود چیزی گناه تو

فقط تو لحظه رفتن نگاهت رو به روت باشه

نگو چیزی نزن حرفی همه حرفت سکوت باشه

 

دانلودآهنگ با لینک مستقیم

 

دانلود آهنگ با لینک کمکی

محمد بازدید : 434 دوشنبه 11 مرداد 1395 زمان : 12:57 نظرات (2)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فروش پکيج قالب و افزونه در تاریخ 1395/05/11 و 20:51 دقیقه ارسال شده است

سلام شکلک

فروش کاملترين پکيج قالب و افزونه وردپرس!
اين قالب ها به چه دردي ميخورند ؟!
ميتوانيد هرکدام از اين قالب ها را در سيستم هاي همکاري در فروش با قيمت بالا بفروشيد!
ميتوانيد فروشگاه قالب باز کنيد و درآمد ميليوني داشته باشيد!
ميتوانيد براي وبسايت خود استفاده نماييد!
ميتوانيد بصورت پکيج نيز بفروش برسانيد!

ارزش اين پکيج بالاي دوميليون و پانصد هزارتومان هست
ولي شما فقط با 90 هزار تومان ميتوانيد آنرا خريداري کنيد

اين فرصت بزرگ را از دست ندهيد بزودي فروش متوقف خواهد شد



منتظرتون هستيم!

شکلک شکلک

این نظر توسط tima در تاریخ 1395/05/11 و 15:12 دقیقه ارسال شده است

ممنون نظر لطفتونه

لينك شدين شما هم لينك كنين لطفا


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی