close
تبلیغات در اینترنت
دانلود آهنگ جدید
دانلود آهنگ حس عاشقی از حامدهمایون، حسی که بین من و تو اتفاق افتاد زند
loading...

دانلود آهنگ های غمگین ،احساسی و عاشقانه

حسی که بین من و تو اتفاق افتاد زندگیم بی تو فلج بود با تو راه افتاد, .من هوامو از نفس های تو میگیرم دستمو عشقم بگیر من بی تو میمیرم, تو شدی جونم ای مهربونم من

دانلود آهنگ حس عاشقی از حامدهمایون

دانلود آهنگ جدید حامد همایون حس عاشقی

بوی عطرت منو دیوونه کرده

حس عاشقی توو قلبم لونه کرده

شونه به شونه توی خیابون

باز مرو میشه همه خاطره هامون

 

بوی عطرت منو دیوونه کرده

حس عاشقی توو قلبم لونه کرده

شونه به شونه توی خیابون

باز مرو میشه همه خاطره هامون

چشمای نازت صورت ماهت

دلمو برده اون طرز نگاهت

خنده هات خواب یه شهرو بهم زد

با تو میشه کل دنیارو قدم زد

حسی که داشتی توو قلب من کاشتی

از تو ممنونم که این جوری دوسم داشتی

تو شدی جونم ای مهربونم

من جهانم رو به لبخند تو مدیونم 

حسی که داشتی توو قلب من کاشتی

از تو ممنونم که این جوری دوسم داشتی

تو شدی جونم ای مهربونم

من تمام زندگیمو به تو مدیونم 

با تو هر لحظه آرامش محضه

زندگی بی تو واسم پوچه نمیارزه

تو فقط بگو بخند دور تو میگردم

آخ کنار تو چقد دیوونگی کردم

حسی که بین منو تو اتفاق افتاد

زندگیم بی تو فلج بود با تو راه افتاد

من هوامو از نفسهای تو میگیرم

دستمو عشقم بگیر من بی تو میمیرم

حسی که داشتی توو قلب من کاشتی

از تو ممنونم که این جوری دوسم داشتی

تو شدی جونم ای مهربونم

من جهانم رو به لبخند تو مدیونم

   حسی که داشتی توو قلب من کاشتی

از تو ممنونم که این جوری دوسم داشتی

تو شدی جونم ای مهربونم

من جهانم رو به لبخند تو مدیونم 

 

 

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

محمد بازدید : 4 پنجشنبه 17 خرداد 1397 زمان : 11:55 نظرات ()
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی
تبلیغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی