loading...

دانلود آهنگ های غمگین ،احساسی و عاشقانه

آهنگ فوق العاده احساسی عاشقانه و غمگین دلم عاشقت نمیشه از شهاب بخارایی+متن آهنگ پیشنهاد میکتم حتما دانلود کنید   برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید برای همیشه امروز دور اسمت خط کشید

آهنگ فوق العاده احساسی عاشقانه و غمگین دلم عاشقت نمیشه از شهاب بخارایی+متن آهنگ

پیشنهاد میکتم حتما دانلود کنید

دانلود آهنگ دلم عاشقت نمیشه از شهاب بخارایی

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ دلم عاشقت نمیشه از شهاب بخارایی

برای همیشه امروز دور اسمت خط کشیدم

با همه بدی و خوبی دیگه از تو دل بریدم

تو برام فقط یه خوابی که تو چشمام خونه داره

تویی اون قصه کهنه که برام فایده نداره

دلم عاشقت نمیشه اینو خوب بدون همیشه

که من از آهنو سنگم ولی تو از جنس شیشه

دلم عاشقت نمیشه اینو خوب بدون همیشه

که من از آهنو سنگم ولی تو از جنس شیشه

آهنگ دلم عاشقت نمیشه از شهاب بخارایی

راه ما با هم یکی نیست ما زمین و آسمونیم

برو از دلم جدا شو نمیشه با هم بمونیم

برو با خاطره خوش از من خسته جدا شو

اینه تقدیر من و تو گریه بسه بی صدا شو

گریه بسه بی صدا شو ..

دلم عاشقت نمیشه اینو خوب بدون همیشه

که من از آهنو سنگم ولی تو از جنس شیشه

دلم عاشقت نمیشه اینو خوب بدون همیشه

که من از آهنو سنگم ولی تو از جنس شیشه


دانلود آهنگ با لینک مستقیم


دانلود آهنگ با لینک کمکی

محمد بازدید : 428 پنجشنبه 18 شهریور 1395 زمان : 14:50 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی