loading...

دانلود آهنگ های غمگین ،احساسی و عاشقانه

دانلود آهنگ غمگین 96دانلود آهنگ هیپ هاپدانلود آهنگ هیپ هاپ جدیددانلود آهنگ هیپ هاپ 96دانلود آهنگ امین امینم جدیدآهنگ دلم ریخت امین امینم و ایلیامتن آهنگ دلم ریخ

آهنگ فوق العاده زیبا و احساسی و عاشقانه  دلم ریخت امین امینم و ایلیا+متن آهنگ

پیشنها میکنم حتما دانلود کنید

دانلود آهنگ دلم ریخت امین امینم و ایلیا

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ دلم ریخت امین امینم و ایلیا

 

تمام شب با یاد تو تو  خیابونا چقده  قدم زدم به یادت زیر بارونا

هیچکی ندید اشکامو حتی یه لحظه بغضمو

حسم هرچی الان کاری نداشته باش

برو روزی که دلم ریخت با یه  عشوه

باخت اصن ذاته  عشقه که نمیخوام ببینم

  بایه ز چشمه عشق  مادرمه که جاش

بهشته حالمو نمیفهمی تو چرا اخه گلهای رزت موند برام

یه شاخه هر ساعتی باشه هر جا که باشم نیستی تو نمیخوام خونه باشم

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

 

دانلود آهنگ با لینک کمکی

محمد بازدید : 421 یکشنبه 28 آذر 1395 زمان : 17:14 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی