loading...

دانلود آهنگ های غمگین ،احساسی و عاشقانه

آهنگ فوق العاده زیبا شنیدنی احساسی عاشقانه و غمگین کم کم از علی عبدالمالکی +متن آهنگ پیشنهاد مکینم حتما دانلود کنید   برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید   من می خواستم بهترین

آهنگ فوق العاده زیبا شنیدنی احساسی عاشقانه و غمگین کم کم از علی عبدالمالکی +متن آهنگ

پیشنهاد مکینم حتما دانلود کنید

دانلودجدید آهنگ کم کم از علی عبدالمالکی

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلودجدید آهنگ کم کم از علی عبدالمالکی

 

من می خواستم بهترین دنیا رو واسه تو بسازم

من جوونیم پای چشات رفت ولی بازم

اون دل تو جای دیگه بود دل تو جای دیگه بود

تو فقط اومدی به دلم امید داری و رفتی

تو گفتی محدودت کردن گفتی آزادی و رفتی

اون دل تو جای دیگه بود اون دل تو جای دیگه بود

دارم از یاد تو میرم کم و کم و کم کم

داره بارونم می باره نم و نم و نم نم

ازت یادگاری مونده گریه واسه سر درد

ولی بازم دوست دارم اگه میشه برگرد

دارم از یاد تو میرم کم و کم و کم کم

داره بارونم می باره نم و نم و نم نم

ازت یادگاری مونده گریه واسه سر درد

ولی بازم دوست دارم اگه میشه برگرد

دانلود آهنگ علی عبدالمالکی کم کم

دانلود موزیک ویدئو علی عبدالمالکی کم کم

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

دانلود آهنگ با لینک کمکی

 

دانلود موریک ویدو با لینک مستقیم


محمد بازدید : 483 جمعه 02 مهر 1395 زمان : 0:55 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی