loading...

دانلود آهنگ های غمگین ،احساسی و عاشقانه

دکلمه فوق العاده زیبا و شنیدی دختر پسر +متن دکلمه پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید   برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید دختر و پسری با هم دوست بودن دختره به پسره میگه : واسه همیشه پیشم می

دکلمه فوق العاده زیبا و شنیدی دختر پسر +متن دکلمه

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

دانلود آهنگ دختری پسری باهم دوست بودن

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ دختری پسری باهم دوست بودن

دختر و پسری با هم دوست بودن

دختره به پسره میگه : واسه همیشه پیشم میمونی ؟ ..

پسره میگه : معلومه که میمونم

دختره میگه حتی اگه چشمام کور باشه 

پسره میگه بازم پیش میمونم

مدتی میگذره و خبر میدن به دختره که دو تا چشم برا پیوند آمادست

پیوند انجام میشه و دختره میتونه ببینه .

بعد از دختره قرار میذاره پسره رو ببینه

دختر میبینه که پسر کوره 

پسر میگه حالا پیشم میمونی 

دختره میگه : متاسفم ..

پسره میگه تو با چشمایی که هدیه ای از من بود فقط نگاه میکردی

دانلود آهنگ دختر و پسری با هم دوست بودن

میکس شده با آهنگ دل من با صدای امید عامری

دست بردار بسته ، گوش کن دل خسته

ازش دلگیرم بی اون من میمیرم

چاره ندارم ترکم کرده یارم

ای دل عاشق و ساده من

دست بردار دستت اهای دل خسته

همه درهارو به روی من بسته

اون که رفته روزی بوده با من

ای تیکه ها پاره دل من

دانلود آهنگ دختر و پسری با هم دوست بودن

دل من بغضتو بشکن گریه کن با من

دل من روزای خوبت همه اشون رفتن

دل من اونیکه قلبش یکی بود بامن

دستای من به اون دیگه نمیرسن

 

دانلود با لینک مستقیم


 

محمد بازدید : 392 سه شنبه 06 مهر 1395 زمان : 22:52 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی