loading...

دانلود آهنگ های غمگین ،احساسی و عاشقانه

دانلود آهنگ غمگیندانلود آهنگ عاشقانهدانلود آهنگ زیبادانلود آهنگ شاد عاشقانهدانلود آهنگ عاشقانه95دانلود آهنگدانلود آهنگ عاشقانه 96دانلود آهنگ عاشقانه جدیدسایت ح

آهنگ فوق زیبا و احساسی وعاشقانه دستات تو دست من+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

دانلود آهنگ دستات تو دست من

 

برای دانلودآهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ دستات تو دست من

 

دستات تو دست من خوبه هوا

این حس یکی شدن با بغض تو دنیامو ویرونه میکنه

  اشکهای تو من دیونه میکنه با تو لب ساحل با تو لب دریا

وقتی که غمگینی میلرزه این دنیا

دنیا چه غم داره وقتی تو رو داره تنهات نمیزاره این قلب آواره

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

محمد بازدید : 345 چهارشنبه 01 دی 1395 زمان : 8:01 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی