loading...

دانلود آهنگ های غمگین ،احساسی و عاشقانه

دانلود آلبوم جدید علیرضا جی جی و سیجل به نام پیر شدیم ولی بزرگ نه 2 Download New Album By Alireza JJ And Sijal Called Pir Shodim Vali Bozorg Na 2   برای دانلود آهنگ

دانلود آلبوم جدید علیرضا جی جی و سیجل به نام پیر شدیم ولی بزرگ نه 2

Download New Album By Alireza JJ And Sijal Called Pir Shodim Vali Bozorg Na 2

 

دانلود آلبوم جدید پیر شدیم ولی بزرگ نه ۲ از زدبازی سیجل جی جی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آلبوم جدید پیر شدیم ولی بزرگ نه ۲ از زدبازی سیجل جی جی

 

 
دانلود آلبوم جدید گروه زدبازی به نام پیر شدیم ولی بزرگ نه 2

دانلود آلبوم جدید گروه زدبازی به نام پیر شدیم ولی بزرگ نه 2 با لینک مستقیم و بالاترین کیفیت

آلبوم جدید سیاوش سیجل و علیرضا جی جی  تحت عنوان “پیر شدیم ولی بزرگ نه 2″ به همراهی نسیم، بهزاد لیتو، سامی لو. خلسه  ..

دانلود آلبوم جدید گروه زدبازی به نام پیر شدیم ولی بزرگ نه 2 با کیفیت عالی

جلد دوم آلبوم پیر شدیم ولی بزرگ نه


 
 
 

 

تکست آهنگ پیرشدیم ولی بزرگ نه





 اینترو – نسیمآاه آاه آاه آاه آاهآاه اوه آاه آاآاآاه



سیاوش سیجل


 انقد گریه نکن یه نگاه به سنتم کن

 به چشم انقدم زل

 نزن که نصف شب شد

 میگیریم باهم ویزای‌ دور دنبال چیزای خوب

 کارای خوب بالای کوهباربی‌کیو ریزلا و دودیه تکست به x اتبزن به جسمت حسهخوب بده که توی قلبت سرّ سرّ شهنخواستیم میریم با هم خونه‌ دوست خوبمهر کی‌ خواستی‌ بکن و بگو نوش جونممیریم اونجا که دیگه بعدی نبش گریرو رو صورتت نه هر خری نپاشهمیدونی‌ دنیا ماله قویاشهپس پاشو لباسهاتو تاا کنبریم باهم دیگه ایستگاه قطار نگو نیست راه فرارکروس – نسیمولی‌ اون دوست پسر منهاون روز و شب منهاون روح و تن منهول نمیکنممیدونی‌ قرار بود که باهم بمونیم ۱۲ ماهههر سال و آخر باهم بریم از اینجاجی جیسره اون گریه مث که چتیآخرش هممون زیره خاک اسکلتیمزندگی‌ کوتاه و روزاتو نباش به فکر کسیچون نمی‌ارزهبدنت فقط با اون که نمیلرزه این همه پسر دورو ورتبذار یکی‌ دیگه بکنه تورو خرتبودی دوست دخترش وقتی‌ رو کک زدشحالش بد شد و دوستاش زود بردنشآخرش تویی کهحرص و جوش و خورده، زاخارش آبروشو برددنبالش مث موش و گربهمنم یادمه یه موقعمث تو بودم یه خوردهتا که گفتم عیبی نداره، لاشی بره با یه زاخاره که بنتلی سوارهامیداورم بیبیِ ایدز‌ی درارهمنم اینجا هستم و خوب دیدمدخترش مستن و زود میدنهستم و قورت میدمتوام بگو گور بابای پسربخودت بیا یه ذرهکروس – نسیمولی‌ اون دوست پسر منهاون روز و شب منهاون روح و تن منهول نمیکنممیدونی‌ قرار بود که باهم ما بمونیم ۱۲ ماهههر سال و آخر باهم بریم از اینجادارا دارا داا دارا دارا داادارا دارا داا را رامورس – سیجللج بازی‌ نکنتو این بازی‌ خودتو به هیچ وجه قاضی نکنیادته بودم منم با اون شفتهمیگفتی‌ اینه قانونه دلولی‌ ما که عقل داریم بباره بارون و سیلبازم میخندیم و می‌خوریم غذامون رو با میلحالا دیگه نوبت توستنزاری دوورت قرص،محکم و قرص پاشینزاری ۹ دفعه پستوهمش انلاین بریفراموشش کن عین یه الزایمریورس – جی جیزندگی‌ ادامه دارهجلوت یه دام دائمکه میفتن توش حتی مخای سالمنشو دوباره قایمنرو دوباره لایه لحاف و بالش و نکن پاره پارهاونم یه آدمه خب تسلیم هورموناشهتوام نباشی‌ میتونه صبح با پ/رنو پاشهمث ک*خلا تورو داشت و باز کرد نصف شب فرارپس برو سراغ بعدیو دیگه اسمشم نیار کروس – نسیمولی‌ اون دوست پسر منهاون روز و شب منهاون روح و تن منهول نمیکنممیدونی‌ قرار بود که باهمما بمونیم ۱۲ ماهههر سال و آخر باهم بریم از اینجا

تکست آهنگ هرچی بده


کرنلا

 

من کیم؟ یه یه دختره شیطون یا بیشتر کسی‌ که گم شده اون
نمیدونم ولی‌ هر چی‌ که بدِ
دوست دارم و اون تفریحِ من
هر وقت ریخت رو میزم کنترلم رفت هیپنوتیزم
تا میگم چی‌ کار دارم می‌کنم؟
میبینم تنها نیستم من
هر بار که خواستم دیگه نزنم دیدم یکی‌ میاد و میگه نسخم
گفتم برو گفتم برو گفت
حرفشم میخواد که نزنم
چرا هر چی‌ بدرو من دوست دارم
چرا هر چی‌ بدرو من دوست دارم

چرا هر چی‌ بدرو من دوست دارم
بگو مشکل منم یا که دوستامن؟
چرا هر چی‌ بدرو من دوست دارم
چرا هر چی‌ بدرو من دوست دارم

چرا هر چی‌ بدرو من دوست دارم
بگو مشکل منم یا که دوستامن؟
ورس – سیاوش سیجل
بشون فکر میکنی‌ وقتی‌ کسل میشی‌ نه؟ اره چیزایی‌ مغزو میپپرونن به دلم میشینن
حرفارو راست می‌کنم، اخمارو باز میکنن
مغزارو خاص می‌کنن
آسه پیک، بر عکس پیکاسو طبیعی میکشیم، از مود بدم خبری نی‌ تا صبح
آینرو نمیذاری جلوت که خودتو ببینی
می‌خوای ککتو به بینی‌ بزنی‌ تا که بهتر دورتو ببینی‌
دوستای‌ خوب واسه کارای بد
میمونن این روزا تا سالای‌ بعد

ضربانِ قلبم که بالای صد
انقد زدیم میدونیم که نداریم فردارو
حال می‌کنیم با هم دیگه بدون اینکه بخوایم ماها درآریم شلوارو
کرنلا
هر بار که خواستم دیگه نازم دیدم یکی‌ میاد و میگه نسخم
گفتم برو گفتم برو گفت
حرفشم میخواد که نزنم
چرا هر چی‌ بدرو من دوست دارم
چرا هر چی‌ بدرو من دوست دارم

چرا هر چی‌ بدرو من دوست دارم
بگو مشکل منم یا که دوستامن؟
چرا هر چی‌ بدرو من دوست دارم
چرا هر چی‌ بدرو من دوست دارم

چرا هر چی‌ بدرو من دوست دارم
بگو مشکل منم یا که دوستامن؟
ورس – جی جی
این چیزا تو مخه من میره پشیمون میشم صبحش همیشه
نمیدونم در من کیه
یا که مشکلم چیه
این کارا خوب نیستن برا بدن
چرا یه کاراری می‌کنم که برام بدن؟

الانم سلامتم
هر روز بد تر مث درآمدم
دیگه کلافم من

هر جا که برم بر میگردم همون جای اول انگار تو دایره‌ ام
کک بزنم با هر کیم
بیشتر برا کاره تا که تفریحم
چون بهترینای تو کاره من دنبال سرنگ و رنگ بودن دائما
اره ظاهرا هر کی‌ ۳ بُعدی
خیلی‌ نزدیک تر به او دیِ
مام زمونمون میاد مث گفتنِ جک
رپ، کنسرت با ۴ تا دختر و کک

اره گیر کردیم ما توی کلیشه
الان برف پاک کنیم
ولی‌ ما به زمان مث قطره‌های بارونیم روی شیشه
کروس – کرنلا

هر وقت ریخت رو میزم کنترلم رفت هیپنوتیزم
تا میگم چی‌ کار دارم می‌کنم؟
میبینم تنها نیستم من
هر بار که خواستم دیگه نزنم دیدم یکی‌ میاد و میگه نسخم
گفتم برو گفتم برو گفت
حرفشم میخواد که نزنم
چرا هر چی‌ بدرو من دوست دارم
چرا هر چی‌ بدرو من دوست دارم

بگو مشکل منم یا که دوستامن؟
چرا هر چی‌ بدرو من دوست دارم
چرا هر چی‌ بدرو من دوست دارم
بگو مشکل منم یا که دوستامن؟

تکست آهنگ مهمونی خودمون: جی جی هی میپرسن کی پیر میشین؟حالا حالا ها نهبرو 
میجیکو

 

اگه تو کلابیم
اگه تو باریم
اگه تو پارتیم
بازم مهمونی خودمونه
اگه با دافیم
اگه همگی زاخاریم
بازم مهمونی خودمونه
مهمونی خودمونه
مهمونی خودمونه
هرکی بخوایم میمونه
هیشکیم نه نمیریزه مهمونی خودمونه
هرکدوم وزه ترین,راضیم به بهترین
مهمونی خودمونه
مهمونی خودمونه

 

جی جی

 

خوابت,عمیق تر از اقیانوسمن صب ۸ پامیشم,اختاپوسفک نکن منو کرده این دنیا لوثبازی تو دستامه گل یا پوچچجوری حرف میزنی باهام با لاتیوقتی ۳۰ سالته هنوز خونه مامان باباتیزاخار کلِ برنامت اینه که ارث بگیریاینقد منو بشنو تا تو حرص بمیریتو تهران منتظر ببینی کی ک/شر میگهجی جی هنوز کیکوسنر میدهفردا ببین کی کنسرت میدهکی پوستر میشهبیت ساز شماره یکمیگن جی جی نوک زبونی تو نخبمونیانقد زدی یه موقع رو کُک نمونیچون اصن فایده نداره بهم گفتن هیسچون نه شاکی نه قاضی به تخ/مم نیستهمه فشارو میدم روش یه “ف/ک یو”دنیا رو میگیرم با هوش و آی کیومهنوزم بهمن خورد میکنیماسفند دود میکنیم
فروردین برفارو پودر میکنیم
تو تهران,هرجای دنیا بریم چون میدونیم ما

 

مجیکو
اگه تو کلابیم
اگه تو باریم
اگه تو پارتیم
بازم مهمونی خودمونه
اگه با دافیم
اگه همگی زاخاریم
بازم مهمونی خودمونه
مهمونی خودمونه
مهمونی خودمونه,خودمونه
نه نه رات نمیدیم

 

عرفان
مهمونی خودمونه
حیوونی خلمونه
کلِ خونه قفلمونه
زیرزمین و پشتبومش
رات نمیدیم رات نمیدیم نه
کلِ تهرونم دورمونه
دور کره ول بودیم خوره ام بودیم
اگرم صبجش سلولیم تخ-ممونه
یه شادونش اسه خونه
چشامونم کاسه خونه
آره تاره خونه
چه آلوده س آسمونش
بگن که به شانسمونه
به چرخشِ تاسمونه
ولی به خواستمونه به روش خاصمونه

 

 

خلصه
این تیریپی که زُل زدی دیگه

 

واست معلومه امشب یه معضلی میشه رومی ولی فازه مولوی نی که دافت باران نی اما کوثری میده حاجی رفتیم تشو تش خوش نبود لش بودیم وقتی لش مُد نبود پس ک/س نگو که من معمولا فازم موسا و سپی خوب دراومد از آب میدونین که من حوصلم از دارو داف الافو گل و خطو شات و پرپاچه سر میره سری فازمم اصن مهمونی نیس ولی مهمون منی بازم هرچی بزنی توی شهری که ابریه هواشبد میشه اگه بشی درگیر شباش مث من مث بقیه نباش وقته تغییره الان

 

 

سینا مافی
مافی دست گذاشته روی کلمه
تا باربیت حال کنه مست تو بغلت
تا من نگم روشن نمیکنن اصلن
چون دستمه دستورالعملش
عقب لشم کَپ رو سرمِ
دختره دود میده از دهنش
کیکو کُکو پیکو پُک
تا با اینا بشی هی تو شُک
اینم از داستانه تهرانِ ماست
چه باکلاس
نگاهه ما
به ستارهاس
فشار پام رو پدال راست
انقد تند میریم ورشکسته نشه اداره گاز
جعممون جمعه
سرمون گرمه
چند میلیونم که فَنِـمونن 
بدت اومد
اینجا همه خوبن؟

 

مجیکو
اگه تو کلابیم
اگه تو باریم
اگه تو پارتیم
بازم مهمونی خودمونه
اگه با دافیم
اگه همگی زاخاریم
بازم مهمونی خودمونه
مهمونی خودمونه
مهمونی خودمونه,خودمونه
نه نه رات نمیدیم

 

سیجل
مخامون اسیدین
این دُزارو ندیدی نه؟
فیلو میندازه فشاره کف سینت

 

مهم نیست کیسه دست کیه میره کی یه لسه دیگه مهم اینه دست به سینه کسی نمیشینه هرچی که میخوام برامون فراوونه شهرمون همینجاست هوامون لواسونههنوزم لب آسونه میزنیم و میکشیم از هر چی تو ترازوعه هرچی تو ترازوعه
پایا
مهمون خونسرد
کدوم روز بود اون شب؟
توپ تو تور
زود دود تو خون
تا استخون با پوست و پول
شد شستشویه مخو
گوشه تیز واسه ک-سو پول
ککو دپو شرومزو اودی
روی شرم بطری دماوند
میچرخید دست بچه های دورم
حلقم با قرمز مینویسم
وسط تابلویه مثلثم
از سمت راست شده بلند دندم
خودمم نه؟

 

هنرمندم شهرتم هم پایداره میکنم من معروف رپ
بهزاد لیتو

 

بزا وایسن از بیرون حرص درارن ک-ونا میگن اینا نیو فیس ندارن جون دم در بده بفرما تو نمیخوام بدم من دیگه به فنا رو اکه دختره ک-س گفت بخند با اوناکه نخندی اشکش درمیاد بد از اون هرچی برمیاد من لشم اونا دوس دارن همیچن آدمو ببین دایی اینجا مهمونی ماس دمِ در مونده خب حیوونی باز ایوون باز تو بالکنیم ما رُل و پاس بده باز تا حال کنیم ما نه من ندارم شماره رُند ولی زنگ میزنن اونا دوباره تند چه تو مهمونی بشیم چه دوره همی ماها ناب ناب ناب تو کلِ زمین
 مجیکواگه تو کلابیماگه تو باریماگه تو پارتیمبازم مهمونی خودمونهبا دافیم نابیماگه همگی زاخاریمبازم مهمونی خودمونهمهمونی خودمونهمهمونی خودمونه,خودمونه
تکست آهنگ صبه صبه….

ورس – جی جی

 

صبح پا میشم میزنم قهوه داغ داغ
بعد شروع می‌کنه می‌زنه قلب تاپ تاپ

تصمیم گیری برام سخته ناشته
کدوم کراوات و بزنم قابل دادگاه
روزای من پره استرس و انرگی آخر نمیدونم میرسه بهم چی‌
یه ذره سخته بگی‌ به خوایتت
وقتی‌ تو ۳ تا دادگاه ازت شکایت
یه سری دیدن بمب هی‌ میدیم بیرون
به اینگلیسیم نداشت “Eybi CD moon”

میخواستن ضد آخرش باش انگار الفابت
ولی‌ تا جی جی هست بدون کار ثابتِ
اره حیف ما بودش کشوری که وجودمون باشه غیر قانونش
باز نمیگم سخته انتخاب
موسیقی که بگوزیم توش انقلاب
کروس – کرنلا
صبح صبح صبح صبح پاا میشم
از پنجره نگاه می‌کنم گلا واا میشن
گل منم باشون آتیش میگیر
۱ کام ۲ کام ۳ کام
همچی‌ هستش به کام
ورس – سیاوش سیجل
صبح صبح صبح صب
پا میشم دوباره سوبر

برف رو کوتاه نیست یه ابر اون دورا
خورشید میکشه دست رو موهام
اره طلایی‌ یه مث جامِ المپیک
میرم بیرون هوا سرده یکم هست شاله دورم شیک

حاله مخم سی-ک، از حرف فردا پس فردا دست بردار
که همه چی‌ از کارت میاد نه از حرفات نه از حرفات
پس بزن بیرون بزن بیرون که اون کسی‌ برده که این جادرو تا آخر یه دستی‌ روند
انقد بهونه نگیر
خودت میدونی‌ این دنیا ماله جوون نه پیر
کروس – کرنلا و نسیم
صبح صبح صبح صبح پاا میشم
از پنجره نگاه می‌کنم گلا واا میشن
(از پنجره نگاه می‌کنم گلا واا میشن)
گل منم باشون آتیش میگیر
۱ کام ۲ کام ۳ کام
همچی‌ هستش به کام
(همچی‌ هستش به کام)
این زندگی‌ چه خوبه، آره زندگی‌ چه خوبه
این زندگی‌ چه خوبه، آره زندگی‌ چه خوبه
ورس  – علیرضا جی جی
زندگی‌ کوتاهه برا ایرونی‌ بودن زمین می‌چرخه و توام میمونی تو کف
همه درا بستن انگار دنیا تعطیله
هر کی‌ منتظر شانس با ۲ تا زنبیله
برام داره زور، به جا یه مشت خاطره بمیرم با یه مشت آرزو
واسه همینِ ک/سا میان ۶ تا دورم
حرف حرفِ من انگار دیکتـا تورم
ورس – سیاوش سیجل
آهنگ بخونیم ما هر چند تا باز
خوشحالم میگین هنوز پرچم بالاست

آفساید داور خطم با ماست
بین ما و نفر ۲ فرسنگ‌ ها راست
کارمون همیشه ۱ میمونه انگار اون بالا یکی‌ فکرمون
این یه خواب نیست اره واقعیت 
چون هر کی‌ طرفدارِ ما با غیرتِ بیا
 
کروس – کرنلا و نسیم

صبح صبح صبح صبح پاا میشم
از پنجره نگاه می‌کنم گلا واا میشن
(از پنجره نگاه می‌کنم گلا واا میشن)
گل منم باشون آتیش میگیر
۱ کام ۲ کام ۳ کام
همچی‌ هستش به کام
(همچی‌ هستش به کام)
این زندگی‌ چه خوبه، آره زندگی‌ چه خوبه
این زندگی‌ چه خوبه، آره زندگی‌ چه خوبه

تکست آهنگ گل سنگ…

اینترو – جی جی و سیجل

 

قیافش داره سیخ لایتو
بدنش داره سیخ لایتو

اخلاقش داره سیخ لایتو
همه سیخ لایتیا جی جی سیجل لیتو
ورس – بهزاد لیتو
من یه تن لشم می‌خوام آدم بده نشم
چت و مست میشیم میمونیم ما همه فشم

یاتو هتلای لبه آب و ککتلای لب بار و
دخترای لش نابو مدلای لهجه دار
میزنی‌ در لبارو لیس زُل میزانی‌ به چشام وقتی‌ گل شبارو میزنی‌ تو بجای شام
دوباره سیخ و زدم من از رو ناچاری
چون اونقده خوب نبود داشت اون ابرو قجری
کلِ شهرو بگرد هر کی‌ که با من نبوده لایه پاشو وا کنی‌ میبینی‌ تار عنکبوتِ
هاچین و واچین یه کم اون لنگتو واا چین
چون اصن هیچ جوره نمی‌خوام من اون لنگاتو با جین
اره بهزاد لیتو منم می‌خوام امضا بتو ندم چن من عادت دارم میرن لنزا جلو عقب
با ما نمیخوری تو به نسخی داش
امشب ملو کن فردا عصبی باش
کروس – بهزاد لیتو و جی جی
الکل گلو سنگم همه جا باهام
الکل گلو سنگم همه جا باهام
الکل گلو سنگم همه جا باهام
همه نسخا بیاین بزنیم پخترو با خام
ورس – سیجل 
هر کی‌ چته سن من چه برسه من استرس کم
صبو شب می‌کشیم بشیم مث هم
ک/ون گشاد بکنیم دلمون رو شاد
ریخته پیتزا رو میز، علفای توی ریزلاِ ریز
کپل مپل می‌پیچیم می‌کشیم مس شتر ۲ ًپک
لیوانا رو میریم بالا قلپ قلپ
نه نداریم ما حدو لیمیت هر کدوم ردو بی‌ریخت. نه نپرس دفعه چندمِ اینجا رندوم سیخ
جدی جدی دیگه شوخی‌ شد
بزن به تخت دورمون چوب نی‌ گلِ
وقتی‌ دیگه دیره چیزی نیست سینه خیز میریم زیر میز دنبال یه چیز ریز
بریم بالا پایین انگار الاکلنگ
زیادی زدم باور کن والا بلندِ
خطا رو لثن و فکارو بستن می‌خواد انگاری قلاده رسما
حالِ عالی‌ آره چارلی حال میده
صدا در نمیاد این چارلی چاپلین
کروس – بهزاد لیتو و جی جی
الکل گلو سنگم همه جا باهام
الکل گلو سنگم همه جا باهام
الکل گلو سنگم همه جا باهام
همه نسخا بیاین بزنیم پخترو با خام
بریج – هایده 
گل سنگم گل سنگم چی‌ بگم از دل تنگم
مث آفتاب اگه بر من نتابی سردم و بی‌ رنگم
ورس – جی جی
ناب مث بنگ عمو (ام جی) بیا مهمونی‌ میذاریم برات سنگ تموم
انقد تند رفتم یهو پرید ته گلوم
جی جی “hole” انگار رفته حموم
زاخار تو با فنات بای بای کن چون گوششون با منِ مث مایک تایسون
رفیق ول می‌کنم فخر رو هر وقتی
تو رپ نکنی‌ از فقرو بدبختی
حالا که صبح تا شب سرم لایه م-مست چجوری بنویسم از سرطان و مرض
اره خبرای کرست من روزی که بیام
سلام به بد جنسه موزیکِ ایران
اره جی جی منم هی‌ یی زدم رو این خطو سنگا می‌خوام لی لی نرم
وقتی‌ ورقای جلوم همه امضا خوردن
جوری تخ/ممو میخورن انگار مرغم
لیتو و جی جی

الکل گلو سنگم همه جا باهم
الکل گلو سنگم همه جا باهم
الکل گلو سنگم همه جا باهم
همه نسخا بیاین بزنیم پخترو با خام

درباره رپ , سیجل و جی جی ,
برچسب ها آهنگ ولی‌ اون دوست پسر منه اون روز و شب منه اون روح و تن منه ول نمیکنم میدونی‌ قرار بود که باهم بمونیم ۱۲ ماهه , آآهنگ سره اون گریه مث که چتی آخرش هممون زیره خاک اسکلتیم زندگی‌ کوتاه و روزاتو نباش به فکر کسی چون نمی‌ارزه , آهنگ من کیم؟ یه یه دختره شیطون یا بیشتر کسی‌ که گم شده اون نمیدونم ولی‌ هر چی‌ که بدِ دوست دارم و اون تفریحِ من , آهنگ چرا هر چی‌ بدرو من دوست دارم چرا هر چی‌ بدرو من دوست دارم چرا هر چی‌ بدرو من دوست دارم بگو مشکل منم یا که د , آهنگ بشون فکر میکنی‌ وقتی‌ کسل میشی‌ نه؟ اره چیزایی‌ مغزو میپپرونن به دلم میشینن , مخامون اسیدین این دُزارو ندیدی نه؟ فیلو میندازه فشاره کف سینت , آهنگ اگه تو کلابیم اگه تو باریم اگه تو پارتیم بازم مهمونی خودمونه با دافیم نابیم اگه همگی زاخاریم بازم مهمونی , آهنگصبح پا میشم میزنم قهوه داغ داغ بعد شروع می‌کنه می‌زنه قلب تاپ تاپ تصمیم گیری برام سخته ناشته کدوم کراوات , آلبوم جدید پیر شدیم ولی بزرگ نه ۲ از زدبازی سیجل جی جی , پیر شدیم ولی بزرگ نه ۲ از زدبازی سیجل جی جی ,
محمد بازدید : 823 پنجشنبه 08 مهر 1395 زمان : 10:08 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی