loading...

دانلود آهنگ های غمگین ،احساسی و عاشقانه

آهنگ فوق العاده غمگین احساسی عاشقانه و غمگین  عکساتو وقتی میبینم دلم میگیره +متن آهنگ پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید   برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنیداهای تو که کنار اوندستات

آهنگ فوق العاده غمگین احساسی عاشقانه و غمگین  عکساتو وقتی میبینم دلم میگیره +متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

دانلود آهنگ عکساتو وقتی میبینم دلم میگیره دست خودم نیست الکی گریم میگیره

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

اهای تو که کنار اون
دستات بزار تو دست اون
توی روزای سخت تون
تنهاش نزار باهاش بمون
عکساتو وقتی میبینم دلم میگیره
دست خودم نیست الکی گریم میگیره
تو هنوز درد میکشی من میکنم مرورشون
منو داره میکشتم چند تا عکسو و سکوتشون
اهای تو که کنار اون
دستات بزار تو دست اون
توی روزای سخت تون
تنهاش نزار باهاش بمون
بدون من نمیخوابید
الان همش تو خوابمه
درست واسم نامحرمه
لعنتی اون عاشقمه
اینقد کشیدم دستامو روی این دیوارا که کل تهران
رو دیواراش موند به جای دست و پنجم
مست کردم درصدش اینقدری بالا بود که طاقت نداشت
نکشید ترکید الکل سنجم
اهای تو که کنار اون
دستات بزار تو دست اون
توی روزای سخت تون
تنهاش نزار باهاش بمون
بدون من نمیخوابید
الان همش تو خوابمه
درست واسم نامحرمه
لعنتی اون عاشقمه – وایو موزیک
خالی شدم وقتی که بوسیدم عکساتو باز
همه اهنگامم ختم میشه به مخاطب خاص
بعد رفتن تو کمرم بدجور خم شد
بعد رفتن تو هوای شهر الوده تر شد
اهای تو که کنار اون
دستات بزار تو دست اون
توی روزای سخت تون
تنهاش نزار باهاش بمون
بدون من نمیخوابید
الان همش تو خوابمه
درست واسم نامحرمه
 لعنتی اون عاشقمه

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

محمد بازدید : 601 سه شنبه 06 تیر 1396 زمان : 15:57 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی