loading...

دانلود آهنگ های غمگین ،احساسی و عاشقانه

آهنگ فوق العاده زیبا و عاشقانه مینای دل +متن آهنگ پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید   برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید خودم تنها تنها دلمچو شام بی فردا دلمچوکشتی بی ناخدا به سینه دری

آهنگ فوق العاده زیبا و عاشقانه مینای دل +متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

دانلود آهنگ مینای دل

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید


خودم تنها تنها دلم
چو شام بی فردا دلم
چوکشتی بی ناخدا به سینه دریا دلم
به سینه دریا دلم
تو ای خدای مهربان تو ای پناه بی کسان
به سنگ غم مشکن دگر چو شیشه مینا دلم
چو شیشه مینا دلم

تو هم برو ای بی وفا مبر بر لب نام ما
دل تنگم بیگانه شد نمیخواهد دیگر تورا
نشان من دیگر مجو حدیث دل دیگر مگو
دلم شکسته زیر پا نمیخواهد دیگر تورا
نمیخواهد دیگر تورا
تو ای خدای مهربان تو ای پناه بی کسان
به سنگ غم مشکن دگر چو شیشه مینا دلم
چو شیشه مینا دلم

تو هم برو ای بی وفا مبر بر لب نام ما
دل تنگم بیگانه شد نمیخواهد دیگر تورا
نشان من دیگر مجو حدیث دل دیگر مگو
دلم شکسته زیر پا نمیخواهد دیگر تورا
نمیخواهد دیگر تورا
تو ای خدای مهربان تو ای پناه بی کسان
به سنگ غم مشکن دگر چو شیشه مینا دلم
چو شیشه مینا دلم

 

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم


محمد بازدید : 549 چهارشنبه 05 خرداد 1395 زمان : 22:55 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی