loading...

دانلود آهنگ های غمگین ،احساسی و عاشقانه

آهنگ اغوش از شادمهر , متن آهنگ اغوش از شادمهر , دانلود آهنگ غمگین , دانلود آهنگ عاشقانه , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ احساسی , دانلود آهنگ قدیمی , دانلود آهن

آهنگ فوق العاده و بسیار زیبای اغوش از شادمهر+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

دانلود آهنگ اغوش از شادمهر

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

تا گرم آغوشت شدم چه زود فراموشت شدم
تقصیر تو نبود خودم باری روی دوشت شدم

کاشکی دلت بهم میگفت نقشه قلبمو داره
هر کی زد و رفت و شکست یه روز یه جا کم میاره
یه روز یه جا کم میاره

 

***

 

موندن و سوختن و ساختن همه یادگار عشقه
انتقام از تو گرفتن کاره من نیست کاره عشقه

موندن و سوختن و ساختن همه یادگار عشقه
انتقام از تو گرفتن کاره من نیست کاره عشقه

***

موندن و سوختن و ساختن همه یادگار عشقه
انتقام از تو گرفتن کاره من نیست کاره عشقه

موندن و سوختن و ساختن همه یادگار عشقه

انتقام از تو گرفتن کاره من نیست کاره عشقه

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

دانلود آهنگ با لینک کمکی

 

محمد بازدید : 675 جمعه 14 خرداد 1395 زمان : 16:51 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی