loading...

دانلود آهنگ های غمگین ،احساسی و عاشقانه

: دانلود آهنگ غمگین , دانلود آهنگ قدیمی , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ احساسی , دانلود آهنگ عاشقانه , دانلود آهنگ آرش دلفان , بهترین آهنگ های آرش دلفان , دانل

آهنگ فوق العاده زیبا  و شنیدنی وخاطره انگیز ارزو از ارش دلفان+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

 

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دوباره دل هوای با تو بودن کرده
نگو این دل دوریه عشقتو باور کرده
دل من خسته از این دست به دعاها بردن
همه ی آرزوهام با رفتن تو مردن
حالا من یه آرزو دارم تو سینه
که دوباره چشم من تو رو ببینه
حالا من یه آرزو دارم تو سینه
که دوباره چشم من تو رو ببینه
واسه پیدا کردنت تن به دل صحرا میدم
آخه تو رنگ چشات هیبت دنیا رو دیدم
توی هفتا آسمون تو تک ستاره ی منی
به خدا ناز دو چشماتو به دنیا نمیدم
حالا من یه آرزو دارم تو سینه
که دوباره چشم من تو رو ببینه
حالا من یه ارزو دارم تو سینه
که دوباره چشم من تو رو ببینه
دوباره دل هوای با تو بودن کرده
نگو این دل دوریه عشقتو باور کرده
دل من خسته از این دست به دعاها بردن
همه ی آرزوهام با رفتن تو مردن
همه ی آرزوهام با رفتن تو مردن
حالا من یه آرزو دارم تو سینه
که دوباره چشم من تو رو ببینه
حالا من یه آرزو دارم تو سینه
که دوباره چشم من تو رو ببینه

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

 دانلود آهنگ با لینک کمکی

محمد بازدید : 600 جمعه 21 خرداد 1395 زمان : 4:43 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی