loading...

دانلود آهنگ های غمگین ،احساسی و عاشقانه

آهنگ فوق العاده زیبا احساسی عاشقانه و غمگین  عشق اول از احمد صفایی+متن آهنگ پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید   برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید عشق اولم رو گرفتن شعر شبامو ربود

آهنگ فوق العاده زیبا احساسی عاشقانه و غمگین  عشق اول از احمد صفایی+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

دانلود آهنگ عشق اول از احمد صفایی

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ عشق اول از احمد صفایی
عشق اولم رو گرفتن شعر شبامو ربودن

حسي که براي من بود با دروغ ازم گرفتن

ميگن هيچ عشقي تو دنيا مثل عشق اولي نيست

اره به خدا که راسته عشق من ولي ديگه نيست
2
ميخواستم ازت جدا شم ولي اشکات نميذاشتن

قلب من اروم نداشتش چه دل ساده اي داشتم

ميگن هيچ عشقي تو دنيا مثل عشق اولي نيست

اره به خدا که راسته عشق من ولي ديگه نيست

ميخواستم ازت جدا شم ولي اشکات نميذاشتن

قلب من اروم نداشتش چه دل ساده اي داشتم

ازم بريدي  تويي که گفتي ميموني
 
بي تو ميميرم تو که اينو خوب ميدوني

بهم ميگي که سختي اين عشق دو روزه

چطور تونستي بري که قلبم بسوزه
 
ميشينم اينجا تاکه اسمون به حال دل غريبم هميش
ه هر دم بباره
با رفتن تو ديگه هيچوقت دل نميدم ديگه نميخوام اخه از دنيا بريدم
دانلود آهنگ با لینک مستقیم
دانلود آهنگ یا لینک کمکی

 

محمد بازدید : 537 یکشنبه 14 شهریور 1395 زمان : 14:45 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی