loading...

دانلود آهنگ های غمگین ،احساسی و عاشقانه

آهنگ فوق العاده زیبا شنیدنی احساسی عاشقانه و غمگین و دیس لاو جشن عقد ازمیلاد راستاد و مرتضی رنجر+متن آهنگ پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید   برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید سره سفر

آهنگ فوق العاده زیبا شنیدنی احساسی عاشقانه و غمگین و دیس لاو جشن عقد ازمیلاد راستاد و مرتضی رنجر+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید


سره سفره نشستی 
 کنارت اینه وشمعدون😔
 بگوکجاتومیری چی 
 جمع کردی تواون چمدون👝
 بغضم نمیزاره  شما بهش بگیدنره😭
 داره میپرسه وکیلم 
همه منتظراینن جواب بدی بله 💍
هیییی مبارکه کادوی عقدت
 شاهرگم خون روی عکست....🌌
هیییی چرادست پاچه شدی 
بینم پس کوشناسنامت 
یه اثرانگشت یه امضازیردفتر😫
بعدش وکالت میدی یانه
بارسومم بلندبلندخوند
ازمنم اجازه میگیری یانه
 مهرازدواجت برابرفوت منه 
بینم حکم مرگمومیدی یانه 
بخداحلقه روگردنه
 اون ماله منه نبریدزورنکنید
اون دل نمیکنه 💔
زودباش عقدوبخون یبارنه
 صدباربخون صدباربگه بله
 بازاون ماله منه...


هنوزم زنگ میزنه بعضی

وقتی رو خطمه بخدا تیغ

  رو دستمه بخدا  امضا

کنید تیغ دوم شاه رگمه  
ساغی دلدور پیکم

شعر کارت عروسیتون

همون شب سر قبرمه


خداحافظ الهی خوشبخت بشی با عشق

جدیدت چقدر بهت میاد لباس سپیدت
همه دست میزدن من گریه

کردم برو مبارکه حلالت کردم   

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

دانلود آهنگ با لینک کمکی

برچسب ها آهنگ جشن عقد ازمیلاد راستاد و مرتضی رنجر , متن آهنگ جشن عقد ازمیلاد راستاد و مرتضی رنجر , آهنگ بخداحلقه روگردنه اون ماله منه نبریدزورنکنید اون دل نمیکنه , آهنگ زودباش عقدوبخون یبارنه صدباربخون صدباربگه بله بازاون ماله منه , آهنگ سره سفره نشستی کنارت اینه وشمعدون , گوکجاتومیری چی جمع کردی تواون چمدون بغضم نمیزاره شما بهش بگیدنره داره میپرسه وکیلم , آهنگ خداحافظ الهی خوشبخت بشی با عشق جدیدت چقدر بهت میاد لباس سپیدت همه دست میزدن من گریه کردم برو مبارکه حلالت , آهنگ هنوزم زنگ میزنه بعضی وقتی رو خطمه بخدا تیغ رو دستمه بخدا امضا کنید تیغ دوم شاه رگمه ساغی دلدور پیکم , آهنگ شعر کارت عروسیتون همون شب سر قبرمه , جشن عقد میلاد راستاد , آهنگ ترکی مرتضی رنجر , دانلود آهنگ دیس لاو96 , دانلود آهنگ دیس لاو جدید , سایت حس لاو , میلاد راستاد جشن عقد , جشن عقد ازمیلاد راستاد و مرتضی رنجرجشن عقد ازمیلاد راستاد و مرتضی رنجر , دانلود آهنگ غمگین ,
محمد بازدید : 601 جمعه 26 شهریور 1395 زمان : 12:27 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی