loading...

دانلود آهنگ های غمگین ،احساسی و عاشقانه

آهنگ فوق العاده احساسی عاشقانه و غمگین  دلم من بدون تو یاری تو دنیا نداره+متن آهنگ پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید   برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید   دل من ب

آهنگ فوق العاده احساسی عاشقانه و غمگین  دلم من بدون تو یاری تو دنیا نداره+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

دل من بدون تو یاری تو دنیا نداره

خزون این دلم من با تو همیشه بهاره تو بمون کنارمن

  قلبم بی تو بیقراره دل خستم بخدا بی تو پناهی نداره
بی تو من پرنده شکسته پرتو قفسم 
تو بمون کنارمن بدون تویی هم نفسم

تو بمون کنارمن توی توی همه کسم
  فدای نگات بشم میخوام کنار تو باشم

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

محمد بازدید : 525 جمعه 03 دی 1395 زمان : 17:53 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی