loading...

دانلود آهنگ های غمگین ،احساسی و عاشقانه

آهنگ چیه دلم گرفتی از علیرضا فرد , متن آهنگ چیه دلم گرفتی از علیرضا فرد , سایت بیتاب , دانلود آهنگ غمگین , دانلود آهنگ عاشقانه , دانلود آهنگ احساسی , دانلود آهن

آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی و احساسی چیه دلم گرفتی از علیرضا فرد+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید


 

برای دانلود  آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید...

چیه دلم گرفتی
واسه چی داری گریه می کنی
چیه دلم شکستی
واسه کی درای گریه می کنی
چیه دلم غریبی
چی دیدی داری گریه می کنی
می گی گذاشته رفته
اونی که مثل نفس تو بود
می گی دلت رو شکسته
اونی که همه کس توبود
می گی دیدی نمونده
پای همه حرفای که زده بود
دل من می دونم داری دیونه میشی
اما باز بی خیالش
دل من داری دیونه میشی
اما باز بی خیالش
دل من داری دیونه میشی 
اما باز بی خیالش
" " "

چیه دلم گرفتی
واسه چی داری گریه می کنی
چیه دلم شکستی
واسه کی داری گریه می کنی
چیه دلم غریبی
چی دیدی که داری که گریه میکنی
می گی گذاشته رفته
اونی که مثل نفس تو بود
می گی دلت رو شکسته
اونی که همه ی کس تو بود
می گی نمونده پای همه حرفای که زده بود
دل من می دونم داری دیونه میشی 
اما باز بی خیالش
دل من می دونم داری دیونه میشی ا
اما باز بی خیالش


دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

 

دانلود آهنگ با لینک کمکی


محمد بازدید : 422 جمعه 07 خرداد 1395 زمان : 14:00 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی