loading...

دانلود آهنگ های غمگین ،احساسی و عاشقانه

آهنگ کتاب شرنوشت از سعید شایسته , دانلود آهنگ غمگین , دانلود آهنگ عاشقانه , دانلود آهنگ احساسی , دانلود آهنگ قدیمی , دانلود آهنگ غمگین95 , دانلود آهنگ زیبا , س

آهنگ فوق العاده زیبا و احساسی  مرداب از محمد نجم+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود  کنید

 

برای دانلود آهنگ  به ادامه مطلب مراجعه کنید

هيچ كی نميدونه، چه داغونه دلم ،بی اون تو اين خونه
هيچكی نميدونه، يه ديونه شدم ،حالم پريشونه
چند روزه بي تابم، نمی خوابم ،مثه مرده تو مردابم
بی اون يه مجنونم،يه ديونم،ديگه حتی نميخونم
دلم و چه آسون شكسته،اون ديگه به من دل نبسته
دل من يه گوشه نشسته،ديگه نميتونه بسه
منو اون ارزون فروخته،به يكي چشماشو دوخته
دل من بد جوری سوخته،اون منو ارزون فروخته

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

 

 دانلود آهنگ با لینک کمکی

محمد بازدید : 356 سه شنبه 11 خرداد 1395 زمان : 19:27 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی