loading...

دانلود آهنگ های غمگین ،احساسی و عاشقانه

آهنگ کم میکشم از عباس قمری , متن آهنگ کم میکشم از عباس قمری , دانلود آهنگ غمگین , دانلود آهنگ احساسی , دانلود آهنگ عاشقانه , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ غمگی

آهنگ فوق العاده غمگین و احساسی کم میکشم از عباس قمری+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مظلب مراجعه کنید


پر كن خدايا چشمامو             از دستشون غم ميكشم

  بسه چشام ولم كنين             مگه از دست دلم كم ميكشم

 

مرگ آرزو شده برام                 اي كابوس جهنمي    

 

اي لاشه ي پست حقير            براي عشق من كمي

 

شكستي پاي رفتنم              عصاي  دستم نشدي

 

آخه اين خوبي نداره            شكستنه پاي خودي

 

  خودت ميگفتي كافري            يه روز اگه ولم كني

 

 كي يادت داد كفر كني             خاكتوسر دلم كني

 

عشقم تا دلمو         ديوونه نكردي برو

 

ازپيش دلم پا بذار           تنهاييمو بيرون نكن

 

 يادي از اين دل نكن         اين قسمت دل منه

 

اين آخر عمر منه            اين بي كسي قسمت منه

 

 

 

دانلود  با لینک مستقیم

محمد بازدید : 982 چهارشنبه 12 خرداد 1395 زمان : 19:21 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی